m iku l icious


HOME ABOUT LINKS STUFF FOLO DASH

ReUniOn baTch 8
Tanggal 19 mei 2012 , alhmdulillah sbb reunion yg dirancang slame smggu tu akhirnya jadi kenyataan . dari hari 1st aku plan dengan neyam sampai hari reunion tu , jantung aku rase nak trcabut . memang gler2 super duper cuak woo ~ aku cuak sbb aku takut reunion tu tk best . nnti aku ng neyam malu kaw2 gler .. huhu

aku datang awal dengan semangatnye . carik punye carik , neyam tk datang lagi . aku pun rilek2 je sambil gosipping dengan ain dan anis . tepat waktu zohor , neyam dan konco2 nye datang . siap bwak bakul2 hadiah mcam org baru balik kenduri je . hahaa . maka brmula lah sesi prbincangan ngan neyam pasal game tu . nmpak macam ade masalah jer ?? perut aku makin kuat teriak . satu sbb lapar , lunch time !! satu lagi sbb cuak . teriakan die berganda2 lah volumenye .

preparation tk seberapa tapi dlm hati aku redha je lar klau game tu tk perfect . sobss . habis solat zohor , lintang pukang lar aku maraton . sejujurnya aku lupe aku berkain . hahaha .. nak cepat punye pasai sbab program dah nak start !! elok2 tengah cemas tuh , boys dengan tidak bersalahnya tanye kat mane surau . ceh ~ org dah smpai kat jepun sempat lepak2 , deme baru nak niat pegi jepun . yang dah datang pulak melepak2 kat luar . 

aku dengan neyam ternganga - nganga carik MC . nasib baik air liur tk keluar skali . udah program dah nak start , bayang die pun tk kelihatan lagi . dah lar aku cemas sbb dah lari waktu . nanti ramai org nak balik awal pulak . seriously aku stared diorang macam nak telan je hidup2 waktu deme masuk . klau tk caye tanye la singa same tak dgan muke aku waktu tu .

gini gitu last2 start pkul 3.00 pm . hahah . aku gelak jer nak kurangkan cuak . redha lah ape nak jadi . balik lmbat pun lmbat laah . aku dok ipoh . haha . psembahan 1 trpakse skip , ehem2 psembhan tu sbnarnye nasyid .  doa pulak pakai tembak jer sape2 . memang betoilah majlis tak formal ! kalau ade tuan pengetua , mesti dah lame kene baling dart si MC tu . abis baca doa makan , aku orang first bangun . dah la dekat je dengan meja buffet , rase nak kaut jer semua . ehh ? tengok kawan2 aku tak bangun pun . maka aku pun dduk balik lah sambil perlahankan volume teriakan perut . lapar pun cover lah sikit weyy .

abis sesi makan , maka sesi game pun bermula . neyam pun explain pasal game 1 , 2 , 3 . aku sian gila tengok neyam kat depan tu mcam cakap sorang2 . huhuu . tk smpai hati tengok kwan aku camtu . game tu ade yang tak brape faham , ade yang tk nak main . dalam hati aku bersuara , lantak lah orang muak asyik muke inah je pegi depan . asalkan game tu brjalan lancar . teetttt , semua game aku masuk . dengan demo2 sekali semua aku take part . hahhaha . sebenarnye sukar juga nak spontan kat depan tuh . sengal betoi lah aku dok ulang2 ayat same . klau aku jadi audience waktu tu , memang dah lame lempar kasut abang hotel tu ke , baling cawan ke .



akhir sekali slide show . aku tak boleh la nak bgtahu spe yg buat . dah janji beb . tapi seriously best lah slide show tu . memang aku tabik spring potato kat kawan aku tuh . sesi fotografi pulak tempat tak muat so kene tgkap gmbar asing boys n girls . sudah bersalam - salaman tuh , kami pun berpisah . i was driving to home :))




3 Miku Slippers | Fly with miku