m iku l icious


HOME ABOUT LINKS STUFF FOLO DASH

masih wangi cfs ye ~
Some days lagi aku akan bergelar ex-asasi Uia. Setahun 1 sem di sini terase cepat benaw berlalu. Rase cam baru lagi register depan amf Hall sendirian berhad. Tanpa ditemani sesiapa. Bapak aku still stucked kat pintu masuk Uia time tu.

Udara di bilik KC 924 masih nyaman. sepanjang nyawa aku kat sini, tak pernah ak mintak tukar bilik. apatah lagi tukar roommate. Bunyik ketawa Aima si gadis Terengganu dan senyuman Ieka si cewek Kelate yg manes seperti kurma Yusuf Taiyoob, masih bermain2 di memori aku.


8.00 am, seawal pagi aku melangkah ke kelas dengan harapan lecturer x masuk lagi. Memang aku dilahirkan comel dan suka datang lambat ke kelas. Kekecohan gegak gempita group 320 kedengaran. wajah2 classmates yg ceria, gelak tawa tampar menampar itu biasa. Sambil menyalin nota, sambil mengutuk brothers.

Sem dua yakni sem ketot, tidak cukup ketinggian. Bukan menghina diri sendiri, tapi Tuhan dah kata kun fayakun. Sem tersebut pagi hingga petang belajar arab. Kamus arab tebal dikendong dibelakang, serupa dato kame dan cengkerangnya. Group 320 berpecah, Dan kami yg tinggal sisa2 ni banyak memberi masalah kpd classmates baru.

Sem tiga campur balik dgn group 320 pun menarik juga. subjek laws semakin berat, ditambah arab level 6 yg ustaz sudannya tak lekang dengan senyuman. Ade rambutan yg jenis lekang, tapi aku prefer jangan makan. Tersangkut celah gigi terasa menyampah sepanjang hari. A very worthy sem, I can speak Arabic sikit2, anda joined the debate. Gaya berlagak itu penting.

Sem empat yakni sem terakhir, semakin ramai orang yg aku kenal. Banyak group laws sudah berpecah2. Aku cuba utk menyumbang sedikit air peluh dgn menjadi presiden hisbah. Sem yg sangat kosong jadual kelas, tapi kepala aku tepu macam susu pekat dalam tin. susu pekat sangat sweet, dan berdua itu lagi sweet, bersama siti mutmainnah dan rawiah. Kahkahkah.


First point. She is a very kind friend. Willing to hear whatever I tell her, agree on whatever I say even sometimes make a small fight with me, gives a strength when I feel burdened, and so on. I really appreciate her.

Second point. To know my fellow, miss rohaida is really awesome. To be able working with my committees is really sugoiii. But, to be a better n more mature person than now, just time determines it. amboi point2, dah macam nota presentation plak.

Perjalanan aku disini hampir berakhir, tapi crush aku tu pun awal lagi graduate dulu dari aku. sedih sob sob hahaha. but, After all stupid things that I have experienced before, aku berazam utk jadi lebih matang. I should be taking care of myself.

Aku tahu ramai yg pernah sakit hati dgn aku, apatah lagi yang kenal aku, maklomlah orang famous di dunia tapi akhirat lebih utama, Dan juga kpd yg pernah buat baik kat aku, kpd member2 kamceng yg tak larat melayan merepek dan celoteh aku, aku mintak mahapp dan terima kasih banyak2. Diiringi dengan ayat .. “asifah jiddan, ana insan dho’ifah jiddan”

For my roommates, Ieka and Aima. It was very nice to know both of you. I really couldn’t find very cool people like both of them, sharing whatever they belong easily.

Here I come Gombak campus ! sayonara Cfsiium ! jauh dalam sudut hati aku yg ala2 rockers campur hot temper sikit ni, a piece of memories are really worth. I wont forget all of you =D acececewahhhh.



0 Miku Slippers | Fly with miku