m iku l icious


HOME ABOUT LINKS STUFF FOLO DASH

tertipu rupanyaa ?!
saye nak tiru akak bha, post entry pasal result. hehe. mula2 aku dkhabarkan dapat 3.33. sedihh woo ! report kat akak, die kate tepahape =.= lagi lah punah hati aku. smpai malam hati aku x tenang. aku pun mesej lah my brader, mustaqim. dia kata standard lah sem 1 macam itu rupanya. sem 2, 3 ade lagi .. subjek untuk budak 1st year xde lah susah sngat. hahha. aku bersyukur punya abg kayak gitu. terus aku x jadi sedih. tapi still berdebor nak tahu aku ni english lulus ke tak.

aku hnya tahu cgpa shja, sebab result postpone esok hari. takuttnyaa, ibarat nak pergi toilet sorang2 di waktu malam. dpat sebanyak itu, I wonder what subject yg sengal sngat itu =.= sedang tertawa riang menengok beelzebub, tetiba pipi bgtahu aku, result kluar pkui 3 pm ! kebetulan masa x berapa bagi izin, aku pegi beli tiket bas kejap dlam keadaan hujan yg slow motion. wiper kereta kancil nmpaknya perlu ditukar, dah x nmpak depan dah ni, bisik hati aku.

sesampai kat umah, terus on asus putih tu, ak mendongak2. whatttt ? dua2 subjek aku dpat B+ dan english arab aku dua2 dapat pass. whattt ? senior aku kata pass itu mksudnya naik level. ak pun SANGATlah sedih yg amat ibarat mahu hantuk kepala ke dinding, tmpat aku conteng krayon waktu kecik2 dulu. sobbbsss ! aku pun nyembang dngan azizul, heaven gila diaa dapat Exit kedua2 bhasa tu. untungglahh .. impian aku nak Exit b.I musnah. nmpaknya aku ni memang x pndai b.I huhu. aku sudah agak subjek ict dan laws itu x bisa dapat A. sebab mid sem hari itu saya sngat mangkukk ayon, carry mark dlam kuiz2 sbelum ni pula mcam mangkukk maggi.
like this is my face ! hemmpphh


aku pulak teramat sedih ni .. tk jadi nak menatap beelzebub tu, aku melayan hati dgan sngat lama. tetiba trgerak hati aku nak scroll ke bawah lagi dalam website result tu .... ehhh ?? whaaa ... ?? KAH3 KAHAK3 rupanya aku yg tertipu dengan kesengalan diriku sendiri. English ak Exit lah weyy ! ak x payah belajar dah pasni ! hooray ! .. dan arab aku, naik level. alhamdulillah, segala puji bg Allah :)

jeritan kegembiraan aku boleh dengar smpai Istanbul #aku datang. terhenti seketika beto kusyairi yg sedang shooting menggosok gigi lisa surihani itu. aku pikir nak belanja org, tapi purse aku yg nipis itu pulak mntak kesian. wlaupun kawan2 aku pointer ramai 3.5 keatas, namun ak syukur b.I aku exempted akhirnya jadi kenyataan. thanks sume kawan2 yg bagi semangat kat aku.

0 Miku Slippers | Fly with miku

like this is my face ! hemmpphh


aku pulak teramat sedih ni .. tk jadi nak menatap beelzebub tu, aku melayan hati dgan sngat lama. tetiba trgerak hati aku nak scroll ke bawah lagi dalam website result tu .... ehhh ?? whaaa ... ?? KAH3 KAHAK3 rupanya aku yg tertipu dengan kesengalan diriku sendiri. English ak Exit lah weyy ! ak x payah belajar dah pasni ! hooray ! .. dan arab aku, naik level. alhamdulillah, segala puji bg Allah :)

jeritan kegembiraan aku boleh dengar smpai Istanbul #aku datang. terhenti seketika beto kusyairi yg sedang shooting menggosok gigi lisa surihani itu. aku pikir nak belanja org, tapi purse aku yg nipis itu pulak mntak kesian. wlaupun kawan2 aku pointer ramai 3.5 keatas, namun ak syukur b.I aku exempted akhirnya jadi kenyataan. thanks sume kawan2 yg bagi semangat kat aku.